LAOS: The best of - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Eva en Arno - WaarBenJij.nu LAOS: The best of - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Eva en Arno - WaarBenJij.nu

LAOS: The best of

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva en Arno

21 Mei 2008 | Laos, Vientiane

Beste banana pancake: Pak Beng

Beste kamer: Luang Prabang (tijdens het Lao New Year)

Goedkoopste kamer: Don Det (5000 kip pp). Wel jammer dat het ging regenen en het dak niet lek-vrij was....

Mooiste natuur: Baloaven plateau

Beste curry: Huay Xai. Ik had nooit verwacht dat ik in Laos zo vaak bij de Indian zou eten... Kip Korma is mijn favo!

Heb voor het eerst vrijwillig vis gegeten in Luang Prabang (heerlijke BBQ vis). Daarna heb ik nog heel vaak vis gegeten, alleen als ontbijt vinnik het nog steeds vreemd...

Heb een slang gezien (op minder dan 1 meter afstand) in: Nahin (tijdens the loop)

Het vreemdste gerecht dat ik heb gegeten is: Fried French :-D.

Wat ik niet ga missen zijn: de harde bedden en de hanen die je om 4 uur al wekken :-S!

Ik ben helemaal gek van: Laap Chicken ( lao salade met munt, jammie)

Ik had voor het eerst heimwee in: Loas :-(

Meest gehoord:
- Sabaidee
- No have (als je iets wilde bestellen)
- Je bent zo wit (maar dan in het Lao)

Wat ik nooit zal vergeten:
- Het watergevecht tijdens het Lao New Year in Luang Prabang
- Gibbon X
- Ban loop group-tour
- Rijden op een dirt road
- De nacht dat we geen kamer konden vinden, het om 4 uur begon te regenen en dat we (Arno en ik) dachten: Shithead :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Vientiane

Eva en Arno

Actief sinds 21 Feb. 2008
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 115851

Voorgaande reizen:

10 Mei 2013 - 01 Juni 2013

Filippijnen: van strand naar strand!!!

13 September 2010 - 13 September 2011

El Mundo

17 Oktober 2009 - 26 Oktober 2009

Een uit de hand gelopen steden trip :-)!

16 Mei 2009 - 07 Juni 2009

Slapen in een hutje aan het strand....

08 Januari 2009 - 11 Januari 2009

I LOVE BERLIN

02 Maart 2008 - 19 Juni 2008

110 dagen Azie

30 November -0001 - 30 November -0001

MexiiiiiiiiiCO

30 November -0001 - 30 November -0001

Indonesie

Landen bezocht: