De James Bond-entry - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eva en Arno - WaarBenJij.nu De James Bond-entry - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eva en Arno - WaarBenJij.nu

De James Bond-entry

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva en Arno

15 Juni 2008 | Thailand, Bangkok

Het is leuk om er grapjes over te maken, maar als het je echt overkomt (voor de 2de keer) is het toch wat minder leuk....:

Sinds ik op Ko Tao ben aangekomen is het niet zo een mooi weer op het eiland. Volgens de mensen die er al 5 jaar of langer wonen is het nog nooit voorgekomen dat het op dit tijdstip van het jaar dit weer is. Normaal gesproken schijnt de zon!!
Het is de hele tijd bewolkt en soms regent het. Daar ging mijn plan om well-done terug te komen :-S...

Gister heb ik het er de hele dag over gehad: als ik de volgende dag het eiland zou verlaten, dat dan de zon zou schijnen, haha (net zoals in Laos-> 4000 Islands)... En ik werd vanmorgen wakker en tja, de zon scheen :-(... Ik heb er nog aan gedacht om mijn verblijf op Ko Tao te verlengen, maar heb dat toch maar niet gedaan..

Ondanks het weer, vond ik het verblijf op Ko Tao aan de ene kant geweldig en aan de andere kant had ik het gevoel dat ik mijn tijd aan het uitzitten was... Maar dit kwam vooral door het weer, want als je niks doet op het strand, voelt het anders dan als je niks doet in de regen...

De onderwaterwereld is hier echt ongelovelijk mooi! Ik heb (bijna) nog nooit zo veel mooie vissen en koraal bij elkaar gezien!! Het duiken ging super goed, ik had geen last van mijn oren en heb vooral gelet op mijn ademhaling. Ik heb elke dag 3 duiken gemaakt (2 in de ochtend en 1 in de middag) en dat was best vermoeiend!

Het is me toch nog gelukt om 2 keer te gaan 'stappen'. De eerste stapavond was een beetje vreemd, want we gingen naar een cabaret show(geen stand up, maar een dansschow van she-males) en voordat ik het wist stond ik verkleed op het podium en heb ik echte-nep-borsten gevoeld...!!! Dus.... :-)
De laatste avond op het eiland zat ik een beetje te mokken in mijn guesthouse en las toen de mail van Tamara (haar heb ik op de 4000 islands ontmoet) dat ze op het eiland was en toen dacht ik: ik ga haar gewoon zoeken! En in de eerste strandbar (en volgens mij de enige) had ik haar gevonden. Of eigenlijk, zij mij! Dat was gezellig!
We hebben bijgepraat en daarna heb ik gedanst totdat de tent dicht ging! Heerlijk!!

Vandaag ben ik aangekomen in Bangkok en heb nog maar 3 dagen hier voor serious shopping!!! Woensdagavond vertrek ik richting Amsterdam en ik kom donderdagochtend aan!

TOT SNEL!!!!

Ow ja, de James Bond-entry is een manier om vanaf de boot in het water te springen (met een soort van koprol). Het is nu mijn favo manier om het water in te rollen :-)!

  • 15 Juni 2008 - 15:00

    Vanes:

    Relaxen heb je dus niet echt gehad...nou ik zou echt die SALE slag nu gaan maken!!!:) En als je terugkomt wordt het waarschijnlijk wel mooi weer, dan kan je gewoon hier ook relaxen!!;)
    Kusssieeee

  • 15 Juni 2008 - 15:20

    Mellie:

    Het lijkt me zo'n gek idee dat je na zo een lange reis alweer bijna naar huis gaat.

  • 15 Juni 2008 - 18:59

    Roos:

    Evielievie!

    Leuk om je nu al gauw weer te zien!!! Ik verheug me er op! Maar vooral moet je nog even genadeloos je slag slaan natuurlijk.. :-)shopshopshop.. en afscheid nemen van deze en gene, je reis, het land enzovoort.. Fijne dagen!!

    Groetjes, ook van Joshua,
    Roos

    P.S. Heeeele schattige kleine poesjes bij m'n 'oude buurtjes', ik pas een weekje op.. bedenk maar vast of je er niet eentje bij wilt!! ;-)

  • 16 Juni 2008 - 01:53

    Eva:

    En nu regent het in Bangkok ook :-S....

    Het is idd een heel gek idee om weer naar huis te gaan. Ik heb er heel erg veel zin in, maar ik weet zeker dat ik het reizen onwijs ga missen...

  • 16 Juni 2008 - 06:15

    Hanneke:

    Als het je geruststelt: in Vietnam regent het ook :-( Ik ben eergisteren hier aangekomen en heb zowel hele positieve als ook een paar negatieve ervaringen, maar ik heb zin om dit land te gaan ontdekken! Cambodja vond ik het leukst. Heb net wat foto's geplaatst: hanneke-asian-adventure.blogspot.com
    Geniet van de laatste dagen in Azië!!!
    X Han

  • 16 Juni 2008 - 08:52

    Peter:

    Sjiesj, wat is het weer snel voorbij gegaan! Maar toch ook wel weer leuk als je straks in Nederland bent...

  • 16 Juni 2008 - 14:43

    Tamara:

    Hey Eva!!

    Aiaiai... wat heb ik de volgende dag aan je gedacht! De zon scheen idd.
    maar troost je.... ik ben zo verbrand als maar kan! Dat is wellicht nog een kleine oppepper!
    Ik hoop dat je flink veel shop-plezier hebt in Bangkok en uiteraard een hele goede terugreis gewenst!

    Liefs, Tamara

  • 16 Juni 2008 - 19:45

    Corine:

    Ha Eva,
    weet niet of je tussen het shoppen door nog je reacties leest ;-). Heb genoten van je verhalen en wil er best nog meer horen. Binnenkort een keertje? Geniet nog!
    xCorine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Eva en Arno

Actief sinds 21 Feb. 2008
Verslag gelezen: 828
Totaal aantal bezoekers 115857

Voorgaande reizen:

10 Mei 2013 - 01 Juni 2013

Filippijnen: van strand naar strand!!!

13 September 2010 - 13 September 2011

El Mundo

17 Oktober 2009 - 26 Oktober 2009

Een uit de hand gelopen steden trip :-)!

16 Mei 2009 - 07 Juni 2009

Slapen in een hutje aan het strand....

08 Januari 2009 - 11 Januari 2009

I LOVE BERLIN

02 Maart 2008 - 19 Juni 2008

110 dagen Azie

30 November -0001 - 30 November -0001

MexiiiiiiiiiCO

30 November -0001 - 30 November -0001

Indonesie

Landen bezocht: