Bangkok Hilton - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eva en Arno - WaarBenJij.nu Bangkok Hilton - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eva en Arno - WaarBenJij.nu

Bangkok Hilton

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva en Arno

17 Juni 2008 | Thailand, Bangkok

Sommige mensen vinden dat ik positief ben ingesteld, maar ik heb vandaag iemand ontmoet waar ik niet tegenop kan!!! Wow, deze man heeft een indruk op mij gemaakt!

Ik was een beetje zenuwachtig, had eerst de boot de verkeerde kant opgenomen en liep van het ene (verkeerde) loket naar het ander maar uiteindelijk was het moment daar: ik ging mijn 'neef' Adriaan (alleen familie mag op bezoek komen) opzoeken in de gevangenis van Bangkok...

Ik zat in een lange gang met een tafel met daarop een telefoon. Voor mij zag ik dik glas, tralies, een open ruimte van 1,5 meter, tralies en tenslotte Adriaan.

Adriaan zit al bijna 7 jaar (onschuldig) in de gevangenis en hij heeft ook zijn mindere momenten, maar over het algemeen ziet hij alles heel positief en heeft hij (net als ik) zin om naar huis te gaan (het is zo dat als je 8 jaar hebt gezeten, je de rest van je straf in Nederland uit mag zitten. Omdat er in Nederland geen levenslang voor drugs-zaken staat, is hij dan dus vrij!)!! Ik vind het zo knap dat je in zo een situatie zo positief in het leven kunt staan! RESPECT!!

Het gesprek heeft heel veel indruk op mij gemaakt en mocht je ooit in Bangkok zijn, ga dan langs!! Alleen natuurlijk als je echt geinteresseerd bent, want er komen helaas ook toeristen langs die alleen maar even 10 minuten gevangenis komen kijken!!! Niet te geloven!

Ik ben nog een beetje onder de indruk van het hele verhaal, dus mocht je er meer over willen weten, dan vertel ik je dat graag als ik thuis ben!

Bangkok vind ik nog steeds geweldig!! Gister heb ik de hele dag in het MBK (shoppingmall) rondgehangen en aan het eind van de dag ontdekte ik dat er ook een bioscoop aanwezig was en... SEX IN THE CITY draaide!! De VIP editie!! Sorry dames, ik heb het niet kunnen laten: ik ben naar de film geweest en hij is geweldig (heb wel 3 keer een traantje moeten laten...)!!!
Vandaag liep ik weer door het shoppingmall te banjeren (er zijn er 3 of 4 vlak naast elkaar) en opeens stond Michiel achter mij. Michiel is eigenlijk iemand die Kasper kent, maar ik kom hem sinds Phnom Pehn overal tegen!!!
Ik was op zoek naar een spijkerbroek en hij naar een jurk voor zijn vriendin, dus we gingen samen op missie.
Op een gegeven moment hadden we 2 leuke jurken gevonden en toen ontstond er wat verwarring:
1. ze keken naar mij en vroegen zich af waarom hij maat 0 in zijn handen had....
2. ze vroegen aan hem of hij de jurken echt niet even wilde passen... Hahahaha, heerlijk! Volgens mij gebeurd dit alleen in Thailand :-)!

Nu probeer ik wakker te blijven want over ongeveer 3 uur staan ONZE mannen weer op het veld om een geweldig stukje voetbal te laten zien (tenminste daar ga ik vanuit... Ik heb hoge verwachtingen)!!!
Ik heb de eerste 2 wedstrijden gemist (Eerste wedstrijd: ik was er niet van op de hoogte. Tweede wedstrijd: het regende heel hard dus dacht ik: ik blijf mooi in bed liggen).

Morgen al weer mijn laatste dag van mijn avontuur... Om 20.00 uur ga ik richting het vliegveld! TOT SNEL!!!

  • 17 Juni 2008 - 16:41

    Mellie:

    Ik hoop dat het voetbal leuk genoeg is om wakker te blijven. De andere wedstrijden waren wel goed te doen in ieder geval.

  • 17 Juni 2008 - 17:03

    Gert:

    Morgen kan wat ons betreft niet snel genoeg gaan!!! We kijken naar je uit. We vonden het erg leuk om je verhalen te lezen, maar het lijkt ons nog leuker als je ze ons komt vertellen!

    Kus!

  • 17 Juni 2008 - 17:25

    Corine:

    Ha Eva!
    Kan me voorstellen dat Bangkok Hilton veel indruk heeft gemaakt. Wat goed dat je op bezoek bent gegaan! Hoop dat je geniet van de wedstrijd! Tot gauw!
    liefs,Corine

  • 17 Juni 2008 - 18:34

    Vanessa:

    Maak er nog even iets leuks van de laatste paar uur...voordat je het weet zit je morgen weer in Nederland! Het is snel gegaan, de laatste paar weken en ik ben erg benieuwd naar alles in real life!!

    Kus

  • 17 Juni 2008 - 19:48

    Johan:

    Goede reis naar huis Eva. Ik heb met veel plezier en interesse je belevenissen gevolgd. Bedankt!

  • 17 Juni 2008 - 20:58

    Astrid:

    Wat een avonturen heb je beleefd. Het lijkt me ook spannend voor je om weer terug te komen naar Nederland, en ja we hebben weer gewonnen. Hoop je wel weer tegen te komen in Nederland

  • 18 Juni 2008 - 10:20

    Roos:

    Ha Evie!

    Was leuk he? Oranje gisteren? :-) Of toch liever SATC?? ;-)

    Ook namens Josh, Rover, Coco en mij een heeeele goede reis naar huis gewenst!! We helpen je graag wennen en vinden het heel slim dat je alvast wat oranjekoorts hebt opgedaan!! Dat is op 't moment toch het allerbelangrijkste om weer in te burgeren! :-)

    Goede reis!

    X,
    Roos

  • 19 Juni 2008 - 07:20

    Kasper:

    evaa! alweer thuis!
    als ik thuis ben doen we een kop koffie for sure!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Eva en Arno

Actief sinds 21 Feb. 2008
Verslag gelezen: 648
Totaal aantal bezoekers 115861

Voorgaande reizen:

10 Mei 2013 - 01 Juni 2013

Filippijnen: van strand naar strand!!!

13 September 2010 - 13 September 2011

El Mundo

17 Oktober 2009 - 26 Oktober 2009

Een uit de hand gelopen steden trip :-)!

16 Mei 2009 - 07 Juni 2009

Slapen in een hutje aan het strand....

08 Januari 2009 - 11 Januari 2009

I LOVE BERLIN

02 Maart 2008 - 19 Juni 2008

110 dagen Azie

30 November -0001 - 30 November -0001

MexiiiiiiiiiCO

30 November -0001 - 30 November -0001

Indonesie

Landen bezocht: